Alles weg! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van RoyenNaomi Thommis - WaarBenJij.nu Alles weg! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van RoyenNaomi Thommis - WaarBenJij.nu

Alles weg!

Blijf op de hoogte en volg RoyenNaomi

27 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve mensen,

Op de valreep nog een laatste bericht uit Kaapstad voordat wij vanavond in het vliegtuig stappen richting Nederland.
Het is een cliche, maar wat is de tijd omgevlogen!! Bij ons is er veel gebeurd, maar bij jullie ongetwijfeld ook. Leuk dat wij daar binnenkort ' live' over bij kunnen praten, dat is toch een stuk makkelijker. Zeker als de computer en alle andere electronische apparatuur uit ons huis zijn gehaald.....! Scheelt wel weer met alle overtollige baggage die we hebben.

Wij moeten bij terugkomst o.a. nieuwe simkaarten halen, dus mobiel bellen heeft nog even geen zin. Anyways, tot snel!!

Liefs, Roy & Naomi.

• 27 Maart 2013 - 19:16

Rob:

Goede reis!

• 28 Maart 2013 - 14:31

Barbara:

Lieve Naomi en Roy,

Wat fantastische en super gezellig (voor ons) dat jullie weer terug komen!! Tot zaterdag!

X, Barbara

• 29 Maart 2013 - 11:02

Rafzana:

Wauw! Wat is de tijd snel voorbij gegaan!!! Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en welkom terug in het koude Nederland! Ik hoop dat we elkaar snel weer zien, want ben erg benieuwd naar de verhalen en de foto's!!! Veel liefs!